Monday, May 7, 2012

May Haul 2012

Lalala <3 I'm so excited because I bought a lot of products :))



























Make Up Haul 
1. L'Oreal True Match Super - Blendable Foundation in G3 (Golden Beige)
2. NYX Jumbo Eye Pencil in Milk
3. Skinfood Peach Sake BB Cream in No.2 (I bought 10ML for testing 1st)
4. NYX 5 Color Shadow in I Dream Of Aruba
5. Coastal Scents GO palette in Sydney
6. Ecotools Powder Brush
7. ELF Studio Complexion Brush



























Skincare Haul
1.LOTA handmade shop - Apple Vinegar Toner 60ML (Small size)
2.LOTA handmade shop - Oatmeal Choco Mask 60G (Small size)
3.St.Ives Apricot Scrub Gentle 
4.Clean n Clear Deep Action Cleanser

Some beautiful bracelets ^_^

























































I'm feeling exhausted these day because of essays, tests :<
But shopping makes me feel better LOL

Do you think so?







8 comments:

  1. nice hauls~!love nyx too but didn't get a chance to buy till now

    ReplyDelete
  2. Nice little haul<3 & love the St. Ives scrub<3

    xoxo
    EV
    eviiarty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nice haul =) I have that NYX palette too but I don't really use it that often. But the NYX jumbo pencil is milk is great. I love it =)

    ReplyDelete
  4. Nàng ơi nàng mua StIves ở đâu vậy?

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. hôm trước tui mới đi dạo trong đó, ko thấy nàng ơi

      Delete
  6. Mình ở q.10 nên đi Maxi 3/2 ấy. Mà hiện tại ở HCM thì có 1 cái Maxi ở dg 3/2 với 1 cái ở Cộng Hòa thôi mà

    Với lại lúc mình mua là tầm tháng 4,5 rồi bạn, giờ hỏi tháng 12 thì mình ko biết vì dạo này mình ko có đi Maxi :)

    ReplyDelete